2010. január 12., kedd

A "bűvös" szó: TISZTASÁG


A történet ott kezdődött, hogy éjszakánként sokszor húzta a görcs a lábamat. Kezembe került egy brossúra, amely a vitaminokról szólt, ahol olvastam egy tapasztalatot arról, hogy a kálcium-magnézium milyen hatékonyan szüntette meg valakinek az éjszakai lábgörcsét.
Azonnal előbukkant egy aspektusom, aki a fülembe duruzsolta, hogy "látod, nekünk is kell ez a vitamin, nem oldhatsz meg mindent csupán csak engedélyekkel, választásokkal, döntésekkel, a testnek igen is szüksége van ilyenekre, mint most a kálcium-magnézium."
Belém hasított a felismerés, hogy igaza lehet ennek az aspektusomnak és holnap az első dolgom lesz, hogy elmegyek ezekért a vitaminokért és megveszem és beszedem. Had kapja meg a testem is, ami jár neki. Még meg is simogattam, miközben elmondtam neki, hogy "nyugi, tarts ki holnapig, holnaptól kényeztetlek egy kis kálciummal és magnéziummal."
Lefeküdtem és elaludtam........... Reggel egy álomból ébredtem, azzal a bűvös szóval, hogy TISZTASÁG. A történetre nem igazán emlékeztem, csak annyira, hogy egy többdimenziós képen két kör alakú dolog volt és az egyik mindig egyensúlytalanságot okozott. Felismertem, hogy ha a Feminim energiát engedem beáramolni az egyensúlytalanságot okozó körbe, az megoldja a helyzetet és ehhez a "bűvös" szó a TISZTASÁG.

Erre a napomra így a tisztaságot választottam és engedtem beáramolni.

Elmentem megvenni a vitamint, ahogy megígértem a testemnek az elmúlt este. Az üzlet zárva volt, így tabletták nélkül tértem haza és nagyon csalódott volt az aspektusom, aki mindenképpen szedni szerette volna.
Este felhívott egy barátnőm és elmondta, hogy elolvasta Tóbiásnak azt a leckéjét, amiben a Tisztaság egyszerűségéről beszél.Figyelmembe ajánlotta, hogy olvassam el én is, mert nagyon jó, aktuális ....... és ne feleljtsem el a kérdés válaszokat se elolvasni, mert az is nagyon jó......... Meglepett ezzel a felhívással, hisz az álmomból ezzel a végszóval ébredtem fel, hogy TISZTASÁG.
Mivel 1999 augusztusa óta minden shoudom kivan nyomtatva, így gondoltam azok között keresem meg ezt a shoudot.
Előhúztam az egymáson fekvő dosszié-halmot, amiben 10 év anyaga van, hogy nekilássak megkeresni közötte ezt a leckét. Döbbenten láttam, hogy ez van a legtetején. A legfelső dosszié ez a shoud. Hogy hogyan került a 2005. augusztusi közvetítés a dosszié tetejére? ............ --Egyszerüen és Tisztán ott volt.
Most már tényleg kíváncsi vagyok rá, hogy mit is üzenek magamnak általa?
Lássuk:
"........vegyetek egy mély lélegzetet és tisztítsátok meg ......... A megtsztítás azt jelenti, hogy megengeditek a tisztaságot az életetekben. Megengeditek magatoknak, hogy úgy érzékeljetek dolgokat, ahogy valójában vannak..........."
"Az egyszerűség, tisztaság. -- A tisztaság egyszerűség. .......
Egyszerűen csak válaszuk a tisztaságot ..... Engedélyt adunk annak a dolognak, hogy tisztává váljon....... Csak megnyomjuk a TISZTASÁG gombot........"
"Ha valami sötétté, zavaróvá válik -- tisztítsátok meg. Vegyetek egy mély lélegzetet, hívjátok be az eredeti energiát (magenergiát), nem az illúzió energiát, hanem a magenergiát, az esszenciáját hívjátok be és elkezdtek majd látni dolgokat, hogy mik is azok valójában"

Ennyi volt a lényege számomra ennek a shoudnak. Annyira nem ütött sziven, mert ezt ezideig is tudtam. Így kicsit unottan láttam neki a kérdés-válaszoknak. Pörgettem a lapokat, semmi nem kötött le igazán benne. Elérkeztem az utólsó oldalhoz, ahol a kérdést már el sem olvastam szinte, csak a választ pásztázva megakadt a tekintetem egy mondaton:     "Az izmok a régi energia szövetei. És ez helyettesítődik egy más energiaszövet réteggel, mely nem látható. Ez nem egy fizikai szövet. Azonban Ti elkezdhetitek megtestesíteni ezt a testetekben.
.......... nektek arra lenne szükségetek, hogy tisztítsátok meg az energiát, hogy felszabadítsátok a régi izomtömeget, helyettesítve azt egy új energia szerkezeti szinttel. Ez láthatatlan, nem-fizikai energia, mely belép és elkezdi a megtestesülését.
Ez hálózatot képez a szöveteitekkel és főképp a csontrendszeretekkel.......Hívjátok be csontrendszeretekbe, hogy csontjaitok ne függjenek többé a régi és annyira törékeny szerkezeti utaktól és most sokkal rugalmasabbakká válhassanak.........Az életkor nem jár együtt a test megromlásával."


Érdekes volt ezt megtapasztalni, hogy hogyan jutottam el a lábgörcsömtől a TISZTASÁG--EGYSZERŰSÉG által a megoldásig.
Érdekes volt azt is megfigyelni, hogy az aspektusok hogyan is nyilvánulnak meg bennünk, mennyire hagyjuk magunkat irányítani az aspektusaink által.
Ahogy megengedtem az izom szöveteimnek a Tisztaságot, felszabadítva a régi izomtömegemet ...... és engedtem beáramolni ezt az új energia szerkezetet a helyére és megtestesülni bennem, érdekes dolgot fedeztem fel. Ugyanazt éreztem a testemben, mint a Szexuális Energiák Iskolájában megismert Aliya energiájának a jelenlétében. Könnyedséget, szinte átlátszóságot éreztem az egész testemben. Most tudatosult bennem az is, hogy a lábgörcsöm eddig az Aliya gyakorlatától oldódott fel mindig maradéktalanul.
A következő este már boldogan feküdtem le, lábgörcsök nélkül, de a következő pillanatban lábujjaim enyhén ugyan, de behajoltak....... Ezen egy kissé elcsodálkoztam, hogy most meg mi ez az enyhe lábgörcs mégis, de a következő pillanatban felismertem egy olyan aspektusomat, ki félelemmel volt teli ezen testi változások láttán. De most már nem választottam ezt az aspektusom valóságomul, hanem lélegeztem az együttérzésem terében és megengedtem, hogy visszaintegrálódjon.
Érdekes volt az a tapasztalat is, hogy az álomban történő "munkát" áthoztam ide ebbe a valóságba és itt is a Tisztaságot választottam, ami elvitt a "problémám" - lábgörcsöm magenergiájáig, esszenciájáig, ami által egyszerűen "feltisztult" ez a terület is. Anélkül, hogy bármi erőfeszítést kellett volna tenni. Most már a Shoud is többet mond, mint tegnap, az olvasása közben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése