2010. február 14., vasárnap

ISIS Temploma és a Születés Iskola

Pénteken kezdődött a Születés Iskolám.......
Már délelőtt elkezdődött az energiák beállítása........ Itt volt Adamus, a Spirituális Adulák, és még nagyon sokan....... csodálatos energiaáramlás volt. Délután pedig legnagyobb meglepetésemre megjelent Szűz Mária energiája. Határozottan, nagy-nagy szeretettel töltötte meg a teret és engem is. Már vagy úgy 15 éve eszembe sem jutott, hogy létezik Mária, ezért okozott számomra nagy meglepetést a megjelenése. Hogyan kerül ide egy Születés Iskolába? Egyáltalán hogyan került elő Ő most itt nálam? Záporoztak az ilyen és ehhez hasonló kérdések bennem. Minden esetre tartósnak bizonyult a jelenléte. Valamivel később erőteljesen elkezdett aktíválódni a 3. szemem, erőteljes nyomást éreztem itt. Így kezdtük a Születés Iskola első estélyét. Az egyik tanuló is kifejezett aktívációt érzett a 3. szeménél. A Születés Iskola energiája mindig nagyon csodálatos, de ez most így, túlszárnyalt minden edigit Ezt minden résztvevő megtapasztalta.

Este, lefekvéskor még mindig záporoztak bennem a Máriával kapcsolatos kérdések, így aludtam el. Reggel a következő álomból ébredtem:
A házamban voltam, ami egy nagy ház volt...... Lehoztam már ezelőtt Isis Templomát, de a padlásra raktam fel. A nappaliból fel lehetett látni a padlásra, ahol arany fényben ragyogott Isis Temploma. Úgy éreztem, hogy itt az ideje lehozni a padlásról és használni........
Egy olyan érzés is tisztán előjött, hogy "Varázslatra" lettem képes ...... előjött ez a képességem ......
Egy kisfiú is volt ott, aki nagy szerelemmel volt irántam és mindig jött hozzám szerelmesen, ha meglátott ......
Mindez egy kórház is volt.......

Egész nap foglalkoztatott ez az álom, hogy hogyan is hozzam le a padlásról Isis arany fényben úszó templomát, mi köze van ehhez Mária megjelenésének és főleg mi köze van ehhez a Születés Iskolának. Lélegeztem és egyszerűen megengedtem Isis templomának, hogy ott legyen a lakóteremben. A kisfiú (újjá született maszkulin energia) szerelmét meg elfogadtam, befogadtam. Egy rövid ideig minden csodálatos volt, de néhány perc után visszazökkentem az eredeti állapotomba.
Este, lefekvéskor még mindig foglalkoztatott az Isis templom - álom, hogy hogyan is hozzam ide be, le, magamhoz a házamba ...... elalvás előtt feltettem ezt a kérdést.........
Így ezen az éjjelen ismét volt egy álmom:
Ismét egy házban, lakásban voltam, ahol még nagy káosz volt, még nem voltak a bútorok a helyükön, minden a hegyén-hátán volt. Ott volt egy fiú is, akinek még ott volt a régi társa, de már nem tartozott hozzá........ A házunk előtt egy gyönyörű, hibátlan út volt, ahol gyerekek csoportja jött énekelve ..... nyönyörű esti fényben...

Reggel felébredve így megengedtem magamban az Új "Rendet", Új Egyensúlyt, TISZTASÁGOT, amibe ISIS Temploma be tud áramolni arany fényében......., ahol a maszkulin és feminim aspektusaim házasságot tudnak kötni és átlépni az Új Energiába.
Egyszerűen ezt választottam........ és engedtem...... és hagytam megtörténni.......

Az energiák elkezdtek áramolni bennem, minden a helyére került, Tisztán, könnyedén........ és az érzés most már nem illant el hanem velem maradt, ezzé az érzéssé váltam.

Tudatára ébredtem, hogy Mária energiájának megjelenése egyrészt egy támogató energia volt ebben a folyamatban. Mária szülte meg itt a Földön Krisztust, a Krisztus Tudatosságot, a KristályTudatosságot......

A történet Isisről pedig úgy szólt, hogy a már halott férjétől fogant meg és szült egy fiúgyermeket ...... így a Mária történetet Isis történetéből vették át? ....... a Szűz fogantatást...... és ezzel meg is teremtették ezt az energiát, aspektust.......

Itt "eszembe" jutott az, hogy Adamusék francia országi turnéja után (Jean Tinder írása nyomán) hívtam vissza, vontam ki az energiáim minden szentből, guruból, vezetőből stb..... amit a múltban beléjük helyeztem. Akkor most visszatért a Máriába tett energiám is? Végül is nagyon sok rózsafűzért elmondtam még annak idején.......
Igen!
Isisbe és Isis Templomába helyezett energiáim is visszatértek......

Tessék. Itt a rendrakás a házamban. Végül is reggel ezt választottam. Minden darab a helyére került.

Itt a "VARÁZSLAT", amire képes lettem.......
A "Születés Iskola", hogy teremtsük újjá a leszületésünket.......

Végtelen könnyedséget és tisztaságot érzek a lábujjam hegyétől a fejem búbjáig ........ de nem is érzés ez, hanem én vagyok ez a könnyedség, ez a tisztaság........

Köszönöm magamnak ezt a csodás ajándékot......

Azt a döntést hoztam, hogy leírom ezt a tapasztalatomat a blogomba, hogy megosztom mindazokkal, akik elolvassák Nagy izgatottság vett erőt rajtam........ előjött egy olyan aspektusom, ki izgul e miatt, hogy meg akarom osztani másokkal az elmúlt napjaim történetét és mindazt, amiken átmentem. Meglepett, hogy ilyen tisztán érzem ezt az aspektusomat. Egy nagy Lélegzet....... és jöhet az aspektológia........

Én azt választottam, hogy megosztom másokkal is ezt a tapasztalást.

Fogadjátok szeretettel Tőlem.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése