2010. január 20., szerda

Valósítsd meg!



Jean Tinder írása a Januári Shaumbra hírlevélből fordította: Szénási Kata

Különösen tetszett, amikor Adamus azt mondta múlt szombaton a Shoud alatt: „Azt mondd meg nekem, hogy hogyan fogod megvalósítani.”  Mert ezzel játszottam az elmúlt néhány hétben - a megvalósítás. És most végre működik! Oly sok Shaumbra számára igencsak frusztráló volt a döntéseink megvalósítása itt a Földön, és most valóban elérkezett annak az ideje, hogy túllépjünk ezen. Így hát Adamus meghívására most úgy felelek Neki és Nektek, hogy elmondom, pontosan hogyan is csinálom én.
Az utóbbi Shoudokban, Adamus arról beszélt, hogy a döntéseink mindig megvalósulnak, csak épp nagyon gyakran az egyéb birodalmakban öltenek formát, és nem itt a Földön. Mit gondoltok, miért van ez így?

Mert a döntéseitek ott valósulnak meg, ahol ti magatok meghozzátok őket. És ha valahol kint lebegtek, nagyrészt a testeteken kívül, pörögtök az elmétekben, elveszítve a kapcsolatot Önmagatokkal, itt a Földön, akkor a döntéseitek is valahol kint fognak megvalósulni. Ugyanakkor, ha hagysz időt magadnak arra, hogy megérkezz a testedbe, összekapcsolódsz Mindazzal, Ami Vagy, és ÉRZED is ezt magadban, akkor a döntéseid pontosan itt fognak megvalósulni, a Földön, ahol meghoztad őket. Látjátok, milyen egyszerű ez?
Néhány éve megtapasztaltam azt, hogy pusztán egy egyszerű döntés által eltöröltem egy krónikus testi problémámat. Egy reggel egyszerűen úgy ébredtem, hogy végképp elegem van belőle, és önmagam teljes jelenlétének pillanatában ennyit mondtam: Elég volt! Soha többé! Ha hiszitek, ha nem, abban a pillanatban megszűnt a szindróma, és soha nem is tért vissza. Azóta számtalanszor próbáltam újra  és újra teremteni a könnyedség és hatékonyság ezen fokát, de nem sok sikerrel jártam. Gondolkoztam rajta, akartam, kívántam, hogy működjön - de valami mindig hiányzott.
Most már tudom, mi volt az- és nevetek, mert a szellemszerű barátaink egyfolytában ezt mondogatták: Meg kell érkeznem a testembe!
A legfontosabb összetevője egy tudatos  teremtő döntés meghozatalának, az hogy azt a Mindaz, Ami vagyok hozza meg. Ez azt jelenti, hogy a testembe kell, kerülnöm. Készen állsz erre?  Ha igen, hagyj magadnak egy kis időt, és irányítsd a figyelmedet kívülről és belülről kizárólag a testedre, annyira, hogy semmi más ne létezzen a számodra. Figyelj befelé, és engedd meg, hogy minden egyébnek tudata most szertefoszoljon. Érezd a lábujjaidat, a lábadat, kezedet - mindent. A tudatodat irányítsd a vérre, amely keresztüláramlik rajtad, bele a szöveteidbe, és a szerveidbe. Valóban ÉREZD a testedet, ahogy zümmög és lüktet.
Abból fogod tudni, hogy valóban érzed a testedet, amikor elkezd bizseregni, melegedni, vagy valamilyen egyéb testi érzet jelentkezik. (Ezek az érzetek mindig ott vannak, csak épp nem figyelsz rájuk). Amint észleled, azt, amit érzel, egyszerűen csak FOGADD BE az érzetet. Figyeld meg, és engedd, hogy megtöltse a testedet, hogy te magad megtöltsd azt. Minél jobban összekapcsolódsz a testeddel, valójában annál jobban érzed azt. Ha fájdalom mutatkozik, érezd azt. Ha fáradtság van, érezd azt. Ha gondolatok jönnek, hozd vissza a figyelmedet arra, hogy a tested mit is érez. Közben folyamatosan lélegezz. Azt fogod tapasztalni, hogy ez nem munka, vagy feladat, hanem teremtés - és valójában jó érzés. Tulajdonképpen lehet, hogy bele is feledkezel majd ennek az egyesülésnek a boldogságába!
Végül, azt érzed majd, hogy készen állsz a valódi tudatos döntésed meghozatalára. Lélegezz mélyen, hagyd, hogy mindaz, amit érzel, még erősebben fejezze ki magát. Lélegezd be Mindazt, Ami Vagy. Lélegezd be az Életet, ami Te vagy, és érezd, hogy minden egyes sejted életre kél. Lélegezd be mindazt, bármi legyen is az, amit a MOSTodban tapasztalsz éppen.
És ha készen állsz rá, engedd, hogy kitörjön az egész belőled, a döntésed által! Érezd, ahogy berobban az omniverzumba, ahogy visszaverődik mindenhonnan azokkal a mintákkal, amelyekre vágysz. Talán valami ilyesmit fogsz kifejezni:
„ Választom a…..!!! (Bőséget, szabadságot, teljes egészséget, stb.)
„Végeztem a….!!” (Játékokkal, rejtőzködéssel, a depressziós állapotokkal, a kereséssel, a magam hülyítésével, stb.)
„Azt választom, hogy…. !!” (szeretem, és elfogadom magamat, bízok magamban, lefogyok, házat veszek, etc..)
ÉREZD a döntésedet, amint ennek az integrációnak a középpontjából születik, az örömből és vágyból, amellyel beragyogtad. ÉREZD az erőt, az örömöt, az intenzitást és szenvedélyt, amely automatikusan megnyilvánul, amint az Esszenciád jelen van. ÉREZD a döntésedet és sugározd ki Mindabba, Ami van, ahogy a nap beragyogja a sötétséget. ÉREZD. Döbbenetes lesz érezni mindezt…
Majd engedd el. Teljesen.
Bízz abban, hogy meghoztad a döntésedet, és egyszerűen folytasd az életedet, kövesd az ihletedet, és engedd meg a dolgoknak, hogy változzanak. (Ez nagyon fontos.) Ne is foglalkozz a gondolatokkal és kérdésekkel, amelyek majd előjönnek… ”Jól csináltam? Még nem látom a változást. Hogy fog megtörténni? Mi van, ha…?” Tudd, hogy minden egyes kérdésed és kétséged az elméből jön, és ezért nem is igazán számítanak.
Az egyik legfrissebb döntésem, akármilyen világinak is tűnik, az volt, hogy fogyjak le. És valójában, hezitálok, hogy egyáltalán megosszam-e ezt, mivel oly sok hitrendszer fedi ezt a témát. De VAN rá megoldás! Eljutottam egy olyan állapotba, amelyben teljesen szeretem és elfogadom, és értékelem a testemet pontosan úgy, ahogy volt, ÉS azt éreztem, hogy eljött az ideje az újrateremtésének.
Nos, ezt kívántam már az elmúlt 14 évben, és sok mindent kipróbáltam, hogy erőltessem a változást. De ezek a sémák, diéták, gyakorlatok, étrendek, tisztítókúrák, stb mindig visszaütöttek, mert mindig erőltettem, hajtottam, erőlködtem - ezeket az ál-megvalósító energiákat használva. (Ezek pedig nem működnek.)
Ám most, az én igaz, teljes Önvalómban voltam, a testemben, betöltve az Esszenciám által, elöntött az önmagam iránt érzett szeretet és öröm és a kifejeződésem itt a Földön, és meghoztam egy valódi tudatos döntést. Egy döntést, melyet a Minden, Ami vagyok tudatában hoztam meg - a bírálatok, kétségek, stb. helyett - és ÉREZTEM, ahogy a testem válaszol rá. Éreztem, hogy azon nyomban megérezte a döntésemet és rögvest neki is látott a megvalósításnak.
Azóta kevesebb, mint egy hónap telt el, és ledobtam úgy 5 kilót. Van egy kis változás abban, hogy mit, mennyit és miért eszem, de nem feltétlenül olyan értelemben, amit gondolnál. És most ismét hezitálok, hogy megosszam-e a konkrétumokat, hiszen, ismétlem, nem ezek jelentik a megoldást. Ez nem egy „Új Shaumbra Fogyókúrás Diéta” , amelyről beszélnünk kellene, csupán az Önmagammal való egyesülésről van szó. És számomra a változás semmilyen erőfeszítést nem igényel, semmilyen kontrollt, és erőlködést, sokkal inkább teljes elfogadást, sok érzést, és teljes bizalmat a döntésemben. És tudom, hogy a fogyás folytatódni fog, mert a Mindaz, Ami vagyok meghallotta, érezte a döntésemet és részt vesz benne, így valósítom meg az új valóságomat itt a Földön.
Most, hogy már tudod, hogy működik - és hogy VALÓBAN működik (nem holmi láthatatlan szellem vagyok, aki egy édes elméletet oszt meg veled!) - a valódi kérdés az, hogy elég bátor vagy-e ahhoz, hogy végre tényleg dönts? Mert, amikor egy ilyen szintű tudatos döntést hozol, az MEGVÁLTOZTATJA az életedet. Készen állsz rá?
Kedves Shaumbra, valóban eljött az ideje annak, hogy megvalósítsátok a dolgaitokat. Képesek vagytok rá. Nem kell ”tanulnotok” semmi egyebet, csupán érkezzetek meg mélyen magatokba és a testetekbe. Működik! Az életem már változásban van a döntéseim révén, amelyeket a teljességben, bizalomban és a testemmel való összekapcsolódás állapotában hoztam. Végül is, a testem részét képezi annak az énemnek, amely itt van a Földön, tehát benne kell, hogy tartózkodjak, ha valóságossá akarom tenni az életemet és teremtéseimet!
Valósítsátok meg a vágyaitokat, Shaumbra! Semmi nyafogás, akarás, kívánás, gondolkodás, képzelődés, vagy reménykedés nem fog nektek segíteni a döntéseitek megvalósulásában, ha nem vagytok teljesen jelen a Földön. Érkezzetek meg a testetekbe. Érezzetek. Lélegezzetek. És a Ti Shaumbra szívetek elvezet majd egy teljesen új világba - amelyet Ti teremtettetek!

Fordította : Szénási Kata /www.azujenergia.hu

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése